דף מו עמוד א * לדעת רבי יוחנן: כולם מודים שאם שני הכבשים ושתי הלחם הוזקקו זה לזה (שהיו שתי הלחם בשעה שנשחטו הכבשים) - הם מעכבים זה את זה. * הגמרא מקשה על רבי יוחנן מברייתא שממנה עולה לכאורה שאף אם נפסל הלחם לאחר שחיטת הקרבן הקרבן כשר, ומתרצת. דף מו עמוד ב * הגמרא מבררת מדוע שבעה כבשים ופר ואילים הבאים לעולה עם שתי הלחם לא מקדשים את הלחם ולא מעכבים את הלחם, ובניגוד לשני הכבשים הבאים לשלמים עם שתי הלחם שכן מקדשים ומעכבים. * בברייתא מבואר ששתי הלחם הבאות בפני עצמן יונפו ותעובר צורתם ויצאו לבית השריפה - והגמרא מבררת את ההגיון שבדין זה (שהרי אם שתי הלחם הבאות בפני עצמן נאכלות לכהנים אז מדוע לא אוכלים אותן, ואם לא נאכלות אלא דינם בשריפה אז מדוע צריך עיבור צורה).