var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=25793;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("המלצה לגולשים","http://www.daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=1505")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107085","בורדרליינית !","מרדכי דב זינגר","30/04/24 13:22","807","65"),new MostViewed("107093","הגהות הגר"א ב"מ סד","אוריאל שלמוני","02/05/24 10:18","605","49"),new MostViewed("107091","המתרגם ומזרעך לא תתן להעביר למולך ...","איתן","02/05/24 02:13","123","48")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("25793","0","צריך סדר בחיים!!!!","24/12/12 03:49","יא טבת","תשע"ג","03:49","אלף בית רשי","המלצה על מאמרו של דוב ברקוביץ קילורין לעינים, אבל גם לרש"י ותוס' מדברים על סדר על כך אתנחתה קלילה בין פרק לפרק בדיוק","278","","4151","True","True","False","","776","174.91.198.240","0","0","שבת|פב ע"א",""),new Message("25794","25793",""פי' בקונטרס דנקט לה הכא..."","24/12/12 05:26","יא טבת","תשע"ג","05:26","יהודי_קדום","והנה גם בתוס' פא: ד"ה "והניחו" כתוב "כדפירש בקונטרס..." - ולא מצאנו הפירוש המובא שם אצל רש"י הק' !!!

סתם מצאתי סיבה בדבריו היפים הסמוכים להביא הנ"ל ","233","","4151","True","True","False","","148","79.183.162.228","0","25793","שבת|פב ע"א",""),new Message("25812","25794","כך מובא ב-"היכלי רש"י חלק א" על","25/12/12 19:53","יב טבת","תשע"ג","19:53","יהודי_קדום","מה שהבאתי לעיל " - ולא מצאנו הפירוש המובא שם אצל רש"י הק' !!!":

היכלי רש"י חלק א', עמ' 63: (מצורפים דפים 64-63)

" ... מרובים המקומות שיש בהם גם הבדלי תוכן בין שתי הגירסאות, כשם שיש הבדל לפעמים גם בין גירסת הגמרא לפי התוספות ובין הגירסה שלפנינו. כאן אין ספק שקונטרס
רש"י שהיה בידי התוספות היה שונה בכמה פרטים מהפירוש שלפנינו:

שנויי תכן . — מו״ק י: לכסכוסי, גיהוץ שקורין קובילו״ר — פירש בקונטרס אנפשיי״ר בלעז.

מו״ק יג: כרוב וכרשינין — כרוב וכרשין (וכן צ״ל לפי הרש״ש).

שבת פא: בד״ה והניחו מובא בתוספות פירוש שאינו כלל ברש״י שלפנינו. [מה שהבאתי לעיל. י.ק]

שבת קטז: שטרי הדיוטות כגון של חשבונות או אגרות השלוחות למצא חפץ — פירש בקונטרס אגרות.

פסחים קטו. בד״ה אלא אמר רב אשי חולקים התוספות על פירש״י, ואינו כלל בפירוש שלפנינו. משמע שפירש״י לערבי פסחים היה בידי התוספות בצורה שלמה יותר.

בר״ה ב ובעירובין סה ע״ב מעיר הב״ח שמדברי התוספות משמע שלא היה לפניהם לשון זה בפירש״י.

בנזיר כד מביאים התוספות הכי גריס רש״י, ובספרינו הגירסה אחרת.

גיטין נט: בד״ה נתפרדה חבילה מובא בתוספות פירוש בשם ר׳ יצחק ברבי יהודה, ולפי רש״י דעת ר׳ יצחק הלוי היא. (כנראה נפלה כאן טעות סופרים, וכבר עמד על זה המהרש״א)..."
","233","pdf","4150","True","True","False","","174","79.179.174.175","0","25793","שבת|פב ע"א","0-pdf")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82652);