|
|
|
28 |
איזה דפוס מעדיף
(שמוליק כהן, אלעד)
|
י"ב תשרי תשפ"ד
|
אין על עוז והדר!!!
|
27 |
וילנא זה מסורת הש"ס ! [ל"ת]
(לפיד, סביון)
|
ח' ניסן תשפ"ג
|
|
26 |
עוז והדר
(מנחם אליהו, ירושלים)
|
ה' חשון תשפ"ג
|
גם אני לומד בגמרת עוז והדר.
|
25 |
למספר 13
(החפץ בעילום שמו, ירושלים)
|
כ' תמוז תשפ"ב
|
יש בזה סברה מאוד פשוטה [להשמיט חלק מהראשונים לטובת "הגהות וציונים"] כי ההגהות וציונים[שאגב רוב מה"הגהות" הם "גנובים" ממקומות אחרים...] שאת ההגהות צריכים [ע"פ רוב] על המקום משא"כ ליקוטי רש"י למשל ע"פ רוב לא צריכים על המקום אלא אפשר לעיין אח"כ
|
24 |
לתגובה 21
(ישמח, גדרה)
|
ד' אייר תשפ"ב
|
זה לא נכון אני בחור ישיבה, ואנשים מעדיפים עוז והדר בגלל שזה כתב ברור ומפרשים זמינים, ואגב זה יותד יקר...
|
23 |
נו באמת,אין על עוז והדר!
(לוי, קריית גת)
|
י"ב טבת תשפ"ב
|
מאמין שכל מי שהצביע למשהו אחר לא התכוון ברצינות...
|
22 |
וילנא
(וילנא, וילנא)
|
י"ב כסלו תשפ"ב
|
וילנא
|
21 |
ווילנא
(ד, ירושלים)
|
כ"ו חשון תשפ"ב
|
הסיבה שרוב הציבור משתמש בעוז והדר זה כי זה מה שהכי קל להשיג ברגע שהחנויות יביאו בכל מסכתא כמה חברות תראו שהרבה מהציבור יעזוב את עוז והדר ויעבור לחברות אחרות
|
20 |
לא סקר, נתונים בשטח
(מנחם בפשטות, ירושלים)
|
כ' תמוז תשפ"א
|
תכנסו לכל כולל ותראו שמסורת הש"ס מתחרה בעוז והדר באחוזים גבוהים הרבה יותר מהמצוין בסקר. לפחות 30 אחוזים פשוט הוצאה מאירת עיניים אך ללא שינויים מהמסורה לנו מדור דור. יישר כוח!
|
19 |
איזו גמ'
(ד ש, בני ברק)
|
כ"ג ניסן תשפ"א
|
טלמן כמובן אבל רק המהדורה הישנה!!!
|
18 |
תגובה
(י.ל, ירושלים)
|
כ"ב אב תש"פ
|
אין על ההוצאה החדשה של טלמן!!!
|
17 |
דפוס אהוב
(שלום הרשקוביץ , ירושלים )
|
ח' תמוז תש"פ
|
עוז והדר עם שוטנשטיין בצד
|
16 |
מסכת שבת
(איתי עזרא, באר שבע)
|
כ"ג סיון תש"פ
|
היא קלה אבל ארוכה מאוד
|
15 |
כ
(חיים, קיסריה)
|
ט"ו סיון תש"פ
|
זה לא מכבד שעושים סקר על סוגי הוצאות
|
14 |
עוז והדר [ל"ת]
(יעקב, ירושלים)
|
ב' ניסן תש"פ
|
|
13 |
רק לא עוז והדר
(אילן ברקוביץ, ביתר)
|
כ"ה תשרי תש"פ
|
אם יש סיבה לא לרצות הוצאה מסויימת, זו רק 'עוז והדר'. אלו היחידים שהעזו להשמיט מהדף את פירושי רבותינו הראשונים כדי לפנות מקום ל'הגהות וציונים'...
|
12 |
אולי גם פורטל הדף היומי
(אליהו שטיינברג, בית שמש)
|
י"ט אלול תשע"ט
|
אולי גם פורטל הדף היומי תעבור להוצאת עוז והדר
|
11 |
לא הגיוני שכל כך קצת וילנא... [ל"ת]
(יהודה, ירושלים)
|
כ"ז אב תשע"ט
|
|
10 |
רק ושננתם
(צביאל, אמזל)
|
ז' אב תשע"ט
|
איזה תענוג ללמוד את הפשט עם ושננתם ואז לצלול לתוך רשי ותוס וברכת הזבח ושפת אמת...
|
9 |
שטשטין
(יצחק, חיפה)
|
ה' אב תשע"ט
|
לפעמים ישנם טעויות בשטשטין
|
8 |
לא משנה [ל"ת]
(בעז רוזיצקי, פיטום הקטורת 35א אפרת)
|
א' סיון תשע"ט
|
|
7 |
אני לא מבין בזה
(דן, בית אל)
|
כ"ב אייר תשע"ט
|
אני לא מבין בזה
|
6 |
סקר לא מדויק
(יוסי, מרכז)
|
י"ח אייר תשע"ט
|
נכון שמעדיפים עוז והדר, אבל אם אין, עדיף וגשל מטלמן.
|
5 |
כל הכבוד
(מיכאל, אברהמב)
|
ט"ו אייר תשע"ט
|
אשריכם ישראל כל הכבוד לפותח האתר
|
4 |
לפעמים
(גדי, בית אל)
|
ט"ו אייר תשע"ט
|
לפעמים אני אוהב את הגמרא הישנה והטובה, זו שנמצאת בשטיבלך, קצת בלויה , ללא רש"י מודגש, אבל עם הרבה חן פנימי...
|
3 |
מה ההבדל? גמרא זה גמרא לא?
(מרדכי היהודי, שושן)
|
י"א אייר תשע"ט
|
יאירו את עיני החכמים כאן מה ההבדל בין הדפוסים ומה זה משנה מאיפה לקרוא את הדף, רש"י ותוספות
|
2 |
מה עם שוטנשטיין? [ל"ת]
(אודי, בית שמש)
|
ט' אייר תשע"ט
|
|
1 |
סקר "איזה דפוס אני מעדיף"
(משה רבינוביץ, רמת שלמה ירושלים)
|
ז' אייר תשע"ט
|
סקר מוצלח. אכן מענין באיזה גמרא הציבור מעדיף ללמוד (אני בכל אופן עוז והדר)
|