|
|
בנוגע לשאלתך השניה, מובא בספר ההר הטוב הזה עמ' 347: "אבא ייחס חשיבת רבה עד מאוד לברכת כהנים. כאשר היה מגיע לתפילה בכותל המערבי, היה שמח על ההזדמנות שנפלה בחלקו להתברך על-ידי הכהנים פעמים אחדות. לאחר שסיים את התפילה במניין שלו, היה ניגש למניינים אחרים ומחכה עד שהם יגיעו לברכת-כהנים, על מנת שיזכה להתברך שוב ושוב... הוא אמר, שרבים הולכים לרבנים גדולים ומבקשים מהם ברכה, בעוד שהם יכולים לקבל בכל יום ברכה מהקב"ה על-ידי הכהנים..." |