סוכהמא ע"אי אלול תשפ"א11:01היא הנותנת, הוא ידע שהחכמים יחזירו לו / דוד כוכב
ועל סמך זה הוא נתן להם. כלומר שלמעשה נתינתו היתה רק משום בטחונו שהמתנה תשוב אליו, וזה עצמו נחשב למתנה על מנת להחזיר גם בלי להתנות זאת בפירוש, כי "תנאי" זה ברור לכל רואה ומבין. ולכן, אילו מתנה על מנת להחזיר לא היתה נחשבת מתנה, החכמים לא היו יוצאים ידי חובה למרות שהוא לא אמר בפירוש שהוא נותן להם במתנה על מנת שיחזירו.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום