בזמננו קיי"ל שאדם שהתפלל י"ח ללא כוונה אינו חוזר על תפילתו, אע"פ שמעיקר הדין אם לא כיוון באבות היה צריך לחזור, משום שחיישינן שגם בפעם השנייה לא יכוון וכמו שמבואר בשו"ע סי' קא. היכי משכחת לה שגם בזמננו אדם רגיל (ולא מי שרגיל לכוון כל הזמן) יצטרך לחזור על תפילתו בגלל חוסר כוונה?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום