להערה 271. שמא כוונת הת"ח שיראו מראות שיביאום לידי קרי.
הערה 275. צ"ל ששנו. לא ששינו.
הערה 278. ראוי להוסיף שטעמו של הגר"א להגיה שר' בא בעי לה, הוא משום שכך יפרש בעמ' ב' שכאן ר' בא הכריע (הכוונה בבעיה הסמוכה) ולהלן מסתפק. ואם לא נגרוס כאן בעי ר' בא, אין פשר לקטע להלן.
אלא שכל זה לפי' התק"ח להלן, ובעל אור אליהו עדיף שם פירוש אחר. אך דומני שזה טעמו של התק"ח שם, כי בזה הובנה המצאת הגר"א להוסיף כאן את שמו של ר' בא כשואל. ודוק.
הערה 300. דומני צ"ל שהיה.
ושוב יישר כח למחבר אור אליהו, ולהמביאו כאן (ושמא חד נינהו).
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום