תקלין חדתין. כן כתבו בהקדמת שוטנשטיין, ומתיבתא, וכן האריכו במהדורת 'מאורות הדף היומי' שעשו על שקלים כמו 'יסוד מלכות' לפי פירושי התקלין חדתין.
בנוסף: ריבב"ן - הוא פירוש רק על המשניות ולא על הגמ' קרבן העדה - מפרש רק מיעוט מהשקלא וטריא, ורוב המסכת השאיר סתום. ויש פי' מהרא פולדא, שהוסיפו במה' עוז והדר - שהוא באמת מאד ברור, אך לא רגילים ללומדו, שהרבה פעמים הוא מאד נדחק בדברי הגמ'.
כל הלומדים רגילים בפי' תקלין חדתין שכתב את פירושו לפי גרסת הגר"א, וכמו שכתבו במקורות המצויינים למעלה. וכן פי' הגר"ח קנייבסקי על שקלים מיוסד כמעט כולו עפ"י תקלין חדתין.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום