ענין הפייס הוא ראיה לסתור, שהרי עד שלא באו לידי סכנה (ממשית) העדיפו את המנהג הראשון. ובעוד תקנות מצינו שלא שינו עד שבאו לידי סכנה ממש.
וענין כניסה למורי הוראה אינו ענין לכאן. ואדרבה, ארוב להם ודחק לשאול ביציאתם השכם או הערב, והם מעריכים את המתמסרים עצמם על דברי תורה.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום