שבעים פנים לתורה. הגמרא לא טענה שהיא צודקת בקביעת פשט בלעדי לפסוק, כביכול, אלא הוסיפה פירושים נוספים. וכך עשה גם ריש לקיש. שאלת הגמרא "מנין ללשון נוטריקון מן התורה" פירושה: היכן בתורה יש דרשות בלשון נוטריקון. לא שייך כאן "צודקת" כי אין רק פירוש יחיד ובלעדי.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום