הגמרא מבארת את החיוד שבציון העובדה שנאמר באשת איש " שכבת זרע" להוציא ביאה במותה שפטור כי אין זו ביאה שיש בה להזריע וכי יש הו"א כזו הרי ברגע שמתה היא יוצאת בכלל מגדר אשת איש וברור שפטור על ביאה כזו ( גם אם התורה כינתה אשה זו כ"שאר ") וכי אם אדם שהיה נשוי לה לא יוכל לשאת אחותה מרגע מיתתה המיתה משחחרת מכל זיקה ואין פה כלל מצב שיי לאפוקי ממנו מכוח המילים שכבת זרע שנאמר באשת איש לא ברורה כלל ההו"א של הגמרא
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום