בסוגיא למדנו שאין מקדישין/מעריכין/מחרימין. משום מקח ומכר... מלדר דבר / שמא יכתוב.
א"כ לא שנא. נדר... שמא יכתוב
ואם זה נכון... למה לא כתוב במשנה ? כ"כ צ"ב... קונמות / שבועות /איסורים
אא"כ נגיד שהקדש חל רק בכתיבה ונדר ושבועה גם בע"פ... לא שמעתי חילוק זה.
אשמח לשמוע חוו"ד הת"ח דהכא.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום