טז: למרות שהיה עיוור, ושונה משניות לפני שמואל (אז הוא ת'ח) ועל פעמיים(עדיין לא 3 -חזקה) ששכח לערב שנקרא פושע! ולא התיק משום עונג שבת ושמחת חג (היה עצוב בר'ה) האם לא היה יותר מדי קשה איתו? אולי רצה להרתיע אחרים.
ולמה הגמ' לא ענתה האם צריך דעת של השכן לערוב תבשילים משום 'זכין לאדם שלא בפניו'? אלא מכמה סיפורים שרבנים התירו לבני עירם לערב למי ששכח. עדיין מאיפה היסוד להיתר שלהם
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום