בגמרא סוף ג ע"א "ואף רבי יוחנן סבר גזרה משום משקין שזבו דרבי יוחנן רמי דרבי יהודה אדרבי יהודה... ומשני רבי יוחנן מוחלפת השיטה " ואח"כ רבינא ורבינא בריה דרב עולא מנסים לתרץ כשלא צריך להפוך את השיטות, ולא מובן לי- הרי הקושיא בדברי רבי יהודה היא רק למי שסובר כרבי יצחק, שגזרה משום משקין שזבו "ומדקא מרמי להו אהדדי שמע מינה חד טעמי הוא" אז לרבינא ורבינא בריה דרב עולא אין סתירה בכלל בדברי רבי יהודה- הרי ביצה כלל לא שייכת לדין משקין שזבו! אשמח לתשובות
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום