בדף מז-ב בענין כבשי ולחמי עצרת : שחט שני כבשים על ארבע חלות -מושך שניים מהם ומניפם ומסביר גם רשי וגם התוספות שקצת מסדר את השיטה שכל ארבעת הלחמים מונפים כל פעם זוג אחר כי לא ידוע מי התקדש להלכה לפי שטיינזלץ אם התנה שיתקדשו שניים בוחר בשתיים באקראי ומניפם ואת האחרות פודה בפנים ואם לא התנה לא התקדש הלחם כלל בדף מח-א בענין תודה ששחטה על שמונים חלות שם לא מדובר על מצב של צרופים שונים של ארבעים חלות למן דאמר התקדשו 40 . וההלכה היא לפי שטיינזלץ לפי מאן דאמר לא התקדשו החלות אלה אם התנה שיתקדשו 40 מ 80 החלות - מושך 40 מתוך שמונים ומרים אחד מהם מכל קורבן
שאלתי להלכה המיקרים זהים בגמרא זה לא זהה האם משהוא יוכל להאיר את עיני למה ? ולמה בגמרא אין צירופים בעינין 80 חלות כמו בעינין ה 4 . האם גם ב-80 הוא פודה בפנים ?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום