הגמרא מביאה ברייתא - מה לומדים מ"ערבי" (לשון רבים) נחל ? לפי ת"ק - שגם ערבה של בעל ושל הרים כשרה לפי א"ש - אחת ללולב ואחת למקדש
ואז שואלת הגמרא ורבנן למקדש מנא להו ?
ותמהני... אולי רבנן סוברים כר' יוחנן בן ברוקה לקמן מה. שלא היו מביאים ערבות אלא חריות של דקל וחובטין אותן בקרקע בצדי המזבח ואותו היום נקרא חבוט חריות.
אז מה קשה על רבנן ?
וה' יאיר עייני
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום