מנחותכד ע"בכח אדר ב תשע"א00:20הרי שלשתן מונחין / המכריע
אמר רבא וכו' הנידון הוא על צירופים שונים כשיש בכלי את האבוד שנמצא, ואת הראשון, כלומר החצי ששרד מהמנחה המקורית ולא נאבד, ואת המופרש.
צריך להסביר מדוע אין בזה את תשובת ר' כהנא שכלי מצרף רק את הצריך, וכאן הרי לא צריך עישרון וחצי.ויש לחלק כמובן, ולא באתי אלא לומר שצריך לפרש את החילוק.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום