ראשית ששייריה ניכרין. רבי עקיבא אייגר בגליון הש"ס מקשה שאם העיסה היא לא חמץ והתרומה חמץ, יהיה אפשר להפריש תרומת חמץ בפסח, כי השייריה מותרין באכילה. וגם הצל"ח הקשה כן. והרש"ש תמה עליהם שהירושלמי מקשה זאת ומתרץ. וזה פלא עצום שגם הצל"ח וגם הרעק"א נעלם להם הירושלמי הזה?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום