האם ע"פ הביאור בשי' שמואל דל"א פי תקרה יורד וסותם מכל ד' רוחות והיכא דאיכא מחיצות קיימות אלא דעדיין צריך לומר פתיו"ס ד' פעמים א"כ במקום שיש לו צדדים רבים על אף שיהיה סגור ברובו אם שייך בו פתיו"ס מד' רוחות יהיה אסור? חשבתי עד היום שזה הפוך דברגע שיש מחיצה אחת שלמה וא"צ לומר פתיו"ס מכל הרוחות אז אין בעיה (אני חושב שיש אפילו גמ' מפורשת שמסבירה את סברות רב ושמואל ושם כתוב כי אומרים פתיו"ס לשמואל ברגע שיש רוח אחת סתומה באמת כי כבר נחשב שהכל מתחיל ליסתם ולכאורה כאן רואים לא כך- דברגע שיש הכת"מ לצורך בפתיו"ס מכל ל"א פתיו"ס). אשמח לביאור
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום