לאור העובדה שהכנה אסורה מדאורייתא וחכמים במחלוקתם עם ר"א האם קדושה אחת או שתיים והנושא הוא תחומין , האם מסתבר שהחמירו היות וסוברים שתחומין דאורייתא שאל"כ מדוע ספיקא דרבנן לחומרא ? או שאולי ניתן לומר שתחומין מוגדר כ'דבר שיש לו מתירין' (לצאת לאחר שבת או המועד) ומשכך , גם בספק דרבנן , מחמירים (רש"י עפ"י ביצה ד,ב).
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום