חכמים אוסרים לתלות משמרת ביו"ט. רב יוסך אמר מדאוריתא, משום אוהל. אביי שאל עליו מכוזא בסיכתא - שהרי תלית משמרת זה אהל עראי (רש"י) ומאיפה החטאת? אלא אמר אביי, מדרבנן, שלא יעשה כדרך שהוא עושה בחול. התחיל באהל עראי, ועבר לעובדין שחול? או שזה עצמו האיסור באהל עראי. לא נראה כך.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום