אונאת דברים - "וכן לא יאמר אדם לסוחר: בכמה חפץ זה? כשאין בכוונתו לקנותו". בהכרח צריך להבין שההקזה , מוכרחת במקרה דידן ואולי הגדרתו כחולה שאיב"ס ואונאת דברים אינה עומדת בפני מצבו הגופני (שאם אין לו , לא יקיז ולא יכשל באונאת דברים).
לחילופין , האם ניתן להגדיר פעולה זה שלא כאונאת דברים ?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום