ולא אמרו כלמעלה, דלא כרבי חידקא - אלא כחכמים. והתוס' הרא"ש נתן בזה טעם. ואולי י"ל עוד שהגמ' לא רצתה להעמיד גם את המשנה הזו דלא כר' חידקא, אחר שאפשר לעמידה כרבי עקיבא, והיא כלל לא מתייחסת למחלוקת חכמים ור' חידקא. מה דעתכם? אפשר לומר דבר כזה?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום