הכל אני מבין שלא רצתה חנה שלא יהא שמואל, בעל מום ושונות אבל שלא יהא חכם ? והרי היה חכם עדיף מנביא שחוץ מזה שהיה נביא היה גם נביא חכם, שהרי הוא שלימד את דוד הלכות המקדש ויחד מצאו בלימודם בספר יהושע היכן יש למקם את המקדש, וכי יש חכם גדול מזה ? וכי חששה שיורה הלכה בפני רבו ויהא בסכנה להיענש, וכי בגלל זה עדיף שלא יהא חכם, אם כן ח"ו תתפלל כל אמא יהודיה שלא יהא בנה חכם ?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום