"אלא מעתה אשם יהא פסול שלא לשמו דגמר עון עון מחטאת". ברור שאין אדם דן גז"ש אא"כ קיבלה מרבותיו ולכן מה מהותה של הצעת הגמרא ללמוד גז"ש כאשר זו לא הובאה ? האם השאלה היא עקרונית גרידא גם אם לא הובאה גז"ש כזו ? אולי הכוונה להראות שיש פירכא על הגז"ש(כאשר אינה מופנית, אלא שאין כאן דיון בזה) ?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום