מ״ג ע״א אמר עולא קומץ פיגול שהעלו על גבי המזבח פקע פיגולו ממנו אם אחרים מביא לידי פיגול הוא עצמו לא כל שכן כו׳ מאי קא משמע לן אי דאין חייבין עליו משום פיגול תנינא אלו דברים שאין חייבין עליהם משום פיגול הקומץ ״והקטרת והלבונה ומנחת כהנים ומנחת כהן משיח ומנחת נסכים והדם״ יש להעיר מדוע האריכה הגמרא להביא כל המשנה. ואחרי שהאריכה כ״כ יש להעיר מדוע לא כתבה גם ״והנסכין הבאין בפני עצמן״ וצ״ע.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום