עבודה זרהעב ע"אי ניסן תשע"ח09:18אשבורן חיבור לטומאה ולטהרה / אבי גרינבלט
מדייקת מזה הגמרא "הא לענין נסך לא הוי חיבור" ומכאן צריך להבין בק"ו שאם אשבורן אינו חיבור , קטפרס וכד' כ"ש שאינם חיבור . מדוע קטפרס/ניצוק/משקה טופח כ"ש (אם ההבנה נכונה שזה אכן נלמד בכ"ש) ? האם הסיבה לכך היא העובדה שהאשבורן נמצא בחיבור תמידי ואלו אינם חיבור תמידי ?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום