רש"י מבאר מדוע לא יתכן שהתורה מדברת בשיריים אף שהרי הפסוק כן עוסק בשיירי הדם, כי ממילא אין כעת את כל הדם שהרי חלק ממנו נזרק על המזבח. ממילא מסבים את זה ולומדים שזה מדבר בקבלת הדם ושצריך להקפיד לקחת את כל דם הנפש.
לא כל כך מובן, עדיין היה ניתן ללמוד שמדובר בשיירי הדם שמצוה לשופכו על היסוד, ושצריך להקפיד לשפוך את כל הדם שנמצא כעת במזרק. הייתי יכול לחשוב שישפוך רק קצת כפי שעל גבי המזבח זורקים רק כמה טיפות. יעלה על הדעת שדין שפיכת שיירים יותר חמור מהזריקה עצמה? מחדשת התורה שאת כל הדם שנשאר, ישפוך על היסוד ולא להשאיר אף טיפה. זה כל כך מופרך?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום