הגמרא מנסה להבין את המציאות שבה כ"ג יגיע להעיד ועדיין לא תהיה בזה פגיעה בכבודו "משום יקרא דכהן גדול אתא ויתיב מקבלי ניהלי לסהדותיה קאי הוא ואזיל ומעיינינא ליה אנן בדיניה"
מכאן משמע שכהן גדול חשיבותו בישראל גדולה מחשיבותו של המלך לענין כבודו שכן המלך מגיע לבי"ד על מנת שכ"ג יוכל להגיע ולא תהיה בכך פגיעה בכבודו.
האם זו ההבנה ?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום