מביאה הגמרא ציטוט - "תנן התם , המלוה את חבירו בשטר וכו'" (ב"ב מב,א // ב"ב קעה,א). שואל שמואל את שאלתו אצלנו "בעי שמואל , דאיקני וקנה מהו וכו'" מנסה הגמרא לענות - "א"ר יוסף ת"ש וכו'" (כתובות קי,א) ודוחה הגמרא. מנסה הגמרא שוב לענות - "א"ר חנא ת"ש וכו'" (משנתנו) ודוחה הגמרא. מנסה הגמרא שוב לענות - "מתקיף לה רב אשי וכו'" (משנתנו) ודוחה הגמרא.
בד"כ הגמרא מביאה סיוע או דחיה לשאלה או לפסיקה ממקור הקרוב ביותר ואח"כ ממקורות אחרים. האם אצלנו ישנה סיבה אחרת שכך הסדר ?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום