"אמרו לו מה אם ירצה לומר מזיד הייתי יפטר אלא מה לפיו שכן מחייבו אשם אשם היינו קרבן"
שאלה ראשונה- האם כל אחד שאומר מזיד הייתי פטור מכל קורבן כלשהו?איך זה עובד?
שאלה שניה- "אלא מה לפיו שכן מחייבו אשם אשם היינו קרבן",קראתי בשוטנשטיין שהודאת פה יכולה לגרום להבאת קורבן אשם גזילות על ידי כך: כפר בתביעת ממון>נשבע על כפירתו>הודה ששיקר>חייב קורבן אשם גזילות.
ואילו עדים אין בכוחם לחייבו קורבן זה שאם הוא לא הודה בשקרו אלא העידו עדים ששקר בשבועתו אז הוא פטור מקורבן אשם.(זוהי הלשון)
השאלה שלי היא לגבי שוטנשטיין-כיצד אפשר להגיע למצב שיש עדים שמעידים שהנאשם משקר בשבועתו?אם יש עדים אז שיעידו על המצב הקיים וישביעו אותו על מה שצריך להשבע,מה ז"א אומרת שהגיעו עדים שמעידים שהנאשם משקר בשבועתו?אם אתה עד וראית מה קרה-אז תספר,ואם יש צורך להשביע על השאר-אז גם טוב.באיזו סיטואציה משפטית יכול להתכן מצב שבו עד מעיד שהנאשם משקר בשבועתו?לא מובן לי כלל.
תבוא עליכם הברכה.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום