"אלא לנכרי וכיון דדיניה דנכרי דאזיל בתר ערבא איהו ניהו דקא שקיל מיניה רביתא אמר רב ששת שקיבל עליו לדון בדיני ישראל"
מאי נפק"מ אם הנכרי מגיע ראשון לערב ואז הערב גובה את מה ששילם לגוי מהישראל ואסור היות ולמעשה מלוה לישראל האחר בריבית ואסור, לבין אם הגוי בא ללוה ראשון והיות ואין לו לפרוע , חוזר לערב וגובה את חובו ואז הערב גובה את מה שפרע לישראל וזה מותר היות וזו אינה הלואה עם ריבית ?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום