רשי הראשון בעמוד מסביר מה הכוונה "דלא ניסתרי עבדי" ומאריך להסביר את דקדוק המילה, וד"ה זה דומה יותר לפירושו על התורה, שבפירושו על הגמרא כמעט ואין הסברים כאלה, ואם נגיד שזה כ"כ חשוב שנדע שהאות סמ"ך אינה מהשורש אז למה רש"י נזכר להסביר זאת כאן, ולא הסביר זה כבר בבבא קמא ששם ג"כ נמצא סיפור זה אשמח מאוד לראות הסבר הזה!
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום