בבא קמאג ע"אכד אייר תשע"ו12:39ושלח זה הרגל ובער זה השן פרש"י ותוס' / יעקב רק
מי ששם לב לסתירה בדברי רש"י הקדוש שאומר בד"ה אידי ואידי שאם היה כתוב פסוק אחד או ושלח או ובער לא הייני יודעים ללא מכליא קרנא דהו"א למכליא קרנא ואח"כ כשהגמ' לומדת רגל מושלח לומדים שן מרגל דמה רגל לא שנא מכליא קרנא לא שנא לא מכליא קרנא אף שן נמי ומפרש"י דרגל לא שנא משום דכתיב ביה ושלח וקשה למה בושלח לא שנא הרי פירש בד"ה אידי ואידי שאפ' היה כתוב ושלח לבד לא היו יודעים על לא מכליא אלא על מכליא ומאוד מפריע לי קושיא זה מי שיש תשובה ניצחת אשמח מאוד תודה
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום