טוב,לאחר שהבנתי למה התכוונה הגמרא כשאמרה ישבע על השאר התעוררה עוד שאלה.
בשנים אוחזין בטלית כשמפעילים את דין מודה במקצת,נשבע הנתבע על החצי שברשותו,שזהו בעצם השאר(שאר הטענה,כי חציה כבר אצל התובע).
אך במשנה המקורית של שנים אוחזין בטלית נשבע כל אחד מהם על כך שאין לו בה פחות מחציה .
כשחושבים על זה,זה בעצם יוצא אותו הדבר.כל אחד בסופו של דבר נשבע על מה שיש לו בידיים,אם כך מה ההבדל?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום