בסיום הסוגיה, מובא כך:
תני חדא ר' יוסי אומר שתוק ממזר כשר שתוק חלל פסול
ותניא אידך שתוק חלל כשר שתוק ממזר פסול
לא קשיא הא ת''ק אליבא דר''מ הא דר''ש בן אלעזר אליבא דר''ממה קטע זה תרם? מה הוא הוסיף?
הרי כבר 2 הדעות בשם ר' מאיר הובאו לעיל בסוגיה - וכמופיע
כאן למסקנה.
[חשבתי שמא זה הובא כדי לחזק את ביאור דברי ר' יוחנן - כרוצה לומר שפירושו הוא נכון, אך מאידך, לא היתה אפשרות אחרת לבאר את הברייתא מלבד ביאורו של ר' יוחנן ונראה דלית מאן דפליג עליו]