יבמותלג ע"איג חשון תשע"ה15:10(רש"י)שחתך אצבעו. והוא המום וכו' / אלף בית רשי
רש"י לא כותב ונעשה בעל מום אלא "והוא המום" ונראה דמפרש כהדגשת התוס' אצבעו בסכין טמאה. שהיתה אצבעו חתוכה עד משהו אחרון דכשנגע בו הסכין נטמא ונעשה בעל מום: וכוונתו לומר שמדובר כשהמום יוגדר כמום באותו רגע שחותך וזה מוכרח להיות כשזה כבר חתוך ברובו כי בתחילת החתך אינו מום
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום