היה אחד מהן משחק בקוביא: הא תו למה לי תנא פסולא דאוריית' וקתני פסולא דרבנן:
לא מובן לי מה הגמרא מקשה "הא תו למה לי", והרי לפני כן נאמר במשנה רק שהנשבעים לשקר פסולים לעדות ("אחת שבועת העדות ואחת שבועת הפקדון ואפילו שבועת שוא"), וכעת יש חידוש שלא רק הנשבעים לשקר הללו פסולים אלא גם החשוד על הממון.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום