הגמרא אומרת המקדיש נכסיו והיו בהן דברים ראוין לקרבנות ציבור רבי יוחנן אמר קטורת מכאן הוכיחה הגמרא שלדעת ר' יוחנן אין עשיית הקטורת צריכה להיות בכלי שרת וכן על אף שהיא נכסי חולין היא תהיה ראויה להקטרה אם הקדישה
מה מוביל את ר' יוחנן להעמיד את דברי המשנה בקטורת מדוע לא להסביר בפשטות שמדובר בבעלי חיים שהיו בנכסיו של האדם ואם הקדיש אותם הם ראוים לקורבנות ציבור (כר' יוסי) וגם לרבנן שבקרבן עצמו לא ניתן מהיכן נדחק להעמיד בקטורת ולא בעצים או שאר דברים שיותר מצויים אצל הפרט והם הכשר מצוה
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום