"אלא אמר רב אשי לעולם כדאמרן מעיקרא ובעושה מעשה טפקא ורבי מאיר לדבריו דרבי יהודה קאמר לדידי אפילו בעושין מעין מלאכה אלא לדידך אודי לי מיהא דכהאי גוונא מלאכתו הוא".
יש לדקדק, הטפקא הזו האם אין לה דין של כלי שמלאכתו לאיסור? הרי אופים עליו. ואם כן, מה יעזור שאינו נחשב שבר כלי כי יש בו שימוש, אבל אין בו שימוש המותר בשבת והרי הוא מוקצה גם אם יש עליו שם כלי.
ושמא י"ל דאין הכי נמי, רק שיש נ"מ לענין טלטולו לצורך גופו או מקומו.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום