"ונעליים שחקוק או בולט מתחתיהם אותיות או צורות שונות, ובהילוכו על חול, טיט או שלג, נחרט האותיות או הצורות עליהם, אין לחשוש מלהלך בהם שהרי אין זה אלא תרי דרבנן, כתיבה על דבר שאינו מתקיים, וכלאחר יד; והוי פסיק רישא דלא ניחא ליה, שמותר בתרי דרבנן (עיין לעיל אות ד')".
[באות ד', מדייק המחבר מהמ"ב בסימן שמ ס"ק יז שיש להקל בפסיק רישיה דלא ניחא ליה, בתרי דרבנן].
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום