הגמרא אומרת בסוף העמוד: 'ומה המתחלל אינו מתחלל', אולם רש"י על התורה בפרשת אמור אומר על הפסוק 'לא יטמא בעל בעמיו להחלו', שלא יטמא הכהן לאשתו המחללת אותו בנישואיה, 'בעודה עמו', וקשה על רש"י כי דין זה הוא רק מדרבנן, כי מדאורייתא אין האשה מחללת את בעלה הכהן בנישואיה עמו, וכמו שאומרת הגמרא כאן, ואיך מסביר רש"י את הפסוק בדין דרבנן?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום