הגמרא מביאה שתי שיטות בענין הקורא לאברהם אברם. לשיטה אחת עובר בעשה ולשיטה שניה עובר בלאו. מבלי להיכנס לשאלה האם הפוסקים הביאו ענין זה להלכה, מדוע לא מצינו דעה שאומרת שעובר גם בעשה וגם בלאו, ובדומה למעקה, אבידה ושילוח הקן, וכן מצוות צדקה (תוס' ד"ה אכפיה ב"ב ח:) שאלו מצוות שיש בהם גם לאו?אודה למי מהקוראים אם יאיר עיני.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום