הגמרא מקשה על רב הונא ממשנתנו ואח"כ מנסה למצוא תנא שאמר את משנתנו .
הצעה ראשונה ר' מאיר שאומר שמקנים דבר שלא בא לעולם . הגמרא דוחה ומחלקת חילוק מקנים דבר שלא בא לעולם ולא לדבר שלא בא לעולם .
לכאורה כל חילוק שלא יהיה בא לפתור קושיא או בעיה . אצלנו החילוק יוצר קושיא , למה להעלות אותו ? החילוק אולי סביר והגיוני , אך האם הוא מוכרח ? בהמשך הרי רב ששת חולק על החילוק .
למה לעשות חילוק שיוצר קושיא ?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום