לא הוה סלקא ליה - כלומר לא היה עולה בידו למימר שמעתתא אליבא דהלכתא
יש לעיין מדוע האריך רש״י כ״כ וחזר וכפל דבריו.
עוד קשה מדוע הקדים לפרש אליבא דהלכתא קודם לא הוה סלקא.
עוד קשה מדוע מתחילה כתב ״למימר מילתא״ ואח״כ ״למימר שמעתתא״ (בגמרא - שמעתתא)
עוד יל״ע מה היה קשה לרש״י שכתב ״כלומר״ וצ״ב בכל זה.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום