א. בעי רבא הקדישו לעץ מתולע (בבעיה השניה) מהו שילקה. לכ' הספק של רבא בהקדיש לח, אבל הקדיש יבש דניתן לגוררו לא ילקה ויל"ע.
ב. התוס' כתבו דיש צריכותא בבעיות רבא. ולכ' הכוונה לבעיה דחיטין ובעיה דעצים. ובאמת יש בדף פו כזה לענין שמן ובדף פז לגבי יין.
ועיין להלן דיש קרא דבעינן תמימין גם במנחות ונסכים, והיינו דודאי נקרא בעל מום, אלא ספיקו של רבא לענין בעל מום דנזכר לגבי לא תקריבו אי הכוונה גם למום זה או רק למום דבעל חי.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום