עַד כָּאן לָא קָאָמַר רַבָּן גַּמְלִיאֵל הָתָם אֶלָּא דְּאִיכָּא מִגּוֹ ומסבירים שיכולה היתה לטעון שאמנם לא היתה בתולה אבל משום שמוכת עץ היא ולא מפני שנאנסה/ זינתה. אבל הרי גם אילו טענה שמוכת עץ היא לא היתה נאמנה שהרי הסתירה ממנו עובדה זו בעוד שהוא חשב שהיא בתולה ואם אינה נאמנה לעצם היותה בתולה מה אכפת לי מה הסיבה סו"ס הרי ידעה שהוא חושב שהיא בתולה ושזה מאד חשוב לו והיא לא סיפרה לו מראש את העובדה שהיא מוכת עץ הרי סביר שלו ידע זאת יתכן שלא היה רוצה לשאתה לאשה ואם כן איך נאמין לה עכשו אם היא מסתירה ממנו דברים כאלו מהותיים ? האם רבן גמליאל מכניס באופן סמוי התחשבות באפשרות שנמנעה לספר על האונס מיוזמתה מחמת הבושה ובתקוה שהבעל חסר הניסיון לא ירגיש שאינה בתולה ?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום