וכתב הרש"ש הערה נפלאה, שמגירסת המשנה שלנו ניתן להביא הוכחה שאין איסור בקצירת העומר בזמן שאין מקדש [ודלא כמשכנות שאננים שחולק] - דאיסור אכילה אינו תלוי בעומר דאף בזמן דליכא עומר אסור (ומלפני הפסח ר"ל היום שבפסח שמביאין בו העומר), אך באיסור קצירה נאמר "ומלקצור מלפני העומר" משום דאיסור קצירה תלוי בעומר דוקא (=זמן המקדש), וע"ש בדבריו באריכות.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום