var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=51272;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("האם אתה פנוי לסייע בהפצת תורה?","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=5084")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","70"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","60"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","57")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("51272","0","הסבר טוב לעירוב פרשיות שנו כאן ????","18/07/17 22:03","כד תמוז","תשע"ז","22:03","יהודי","","644","","2480","False","True","False","","640","95.86.72.87","0","0","סנהדרין|ב ע"א",""),new Message("51275","51272","עירוב עניני ש"ח וש"ש","18/07/17 22:30","כד תמוז","תשע"ז","22:30","אבי גרינבלט","מעירוב זה לומדים גם לענינים אחרים.
כיוון שנתערב באלו, יכולים לומר שעוד נושאים יילמדו מפסוקים אלו.","539","","2480","True","True","False","","135","95.86.72.27","0","51272","סנהדרין|ב ע"א",""),new Message("51276","51275","זה ברור השאלה מה דרך הלימוד הזאת","18/07/17 23:00","כד תמוז","תשע"ז","23:00","יהודי","אני לא מבין מה משמעות השינוי הזה למה התורה כותבת משהו בצורה מעורב במקום לא קשור כאילו מנותק .","644","","2480","True","True","False","","82","95.86.72.87","0","51272","סנהדרין|ב ע"א",""),new Message("51279","51276","דוגמה","18/07/17 23:45","כד תמוז","תשע"ז","23:45","אור חדש","ראה כאן למשל.



כיצד ידעת מה הכוונה 'כאן'?
אלא שהיתה המילה כתובה בצורה יוצאת דופן שגורמת לך להבין שמתכוונים שכאן זה בעצם שם","458","","2480","True","True","False","","113","164.138.118.37","0","51272","סנהדרין|ב ע"א",""),new Message("51291","51276","זו השאלה ששאלו וממנה עלה לימוד ה"עירוב"","19/07/17 07:53","כה תמוז","תשע"ז","07:53","אבי גרינבלט","התורה צירפה מספר נושאים המובילים לחיוב שבועה תחת כותרת אחת
"ואלה המשפטים אשר תשים לפניהם".
בצורת חשיבה בת זמננו , מישהו עלול לחשוב חלילה שיש כאן עירובוביה ולא היא אל מעין ראשי פרקים של נושאים בעלי ענין משותף.
הגדולה היא להבין עיקרון זה שניתן מהשמים ע"י גדולי עולם שהגדירו זאת בשם "עירוב פרשיות כתוב כאן"","539","","2479","True","True","False","","117","31.168.68.82","0","51272","סנהדרין|ב ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82625);