var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=24691;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("דף יומי - יתרונות מול חסרונות","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=729")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","55"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","37"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","23")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("24691","0","תה או קפה של פעם","07/11/12 15:45","כב חשון","תשע"ג","15:45","אלף בית רשי","גם היום יש יינות שמומלץ לשתות אותם חמים אבל לא נראה לי שע"י עירבוב עם מים חמים, ויתכן שביין חי ולא מזוג של פעם שהיה חזק מאוד אזי המזיגה במים חמים הועילה לו ועוד על כך ברש"י","278","","4192","True","True","False","","811","65.93.169.176","0","0","שבת|לה ע"א",""),new Message("24694","24691","מסתבר דשרי גם בכלי ראשון","07/11/12 15:50","כב חשון","תשע"ג","15:50","דוד כוכב","משום אינו מתכוין, שהרי בודאי לא ניחא ליה שיתבשלו, כי יין מבושל הוא גריעותא, שלכן אין מנסכין בו.","125","","4192","True","True","False","","145","95.86.91.187","0","24691","שבת|לה ע"א",""),new Message("24699","24694","יין מבושל גריעותא לגבי קידוש","07/11/12 16:39","כב חשון","תשע"ג","16:39","אלף בית רשי","אבל לגבי משקאות סתם יש יינות אלכוהוליים שמומלץ למהול אותם במים חמים, תשאל את הברמן ","278","","4192","True","True","False","","194","65.93.169.176","0","24691","שבת|לה ע"א",""),new Message("24700","24699","בהחלט","07/11/12 16:43","כב חשון","תשע"ג","16:43","דוד כוכב","גם אמרו במסכת ערכין דף טז ע"ב:
"עד היכן תכלית יסורין?... אפילו נתכוונו למזוג בחמין ומזגו לו בצונן, בצונן ומזגו לו בחמין".
הרי שהיה מקובל, וגם נחשב ליסורין אם לא נתבצע.

אלא שפעולת ה"בישול" האסורה, לא קיימת אז, דאם לא כן הוה גריעותא. וגם אם במקרה נתבשל, הוה אינו מכוין.","125","","4192","True","True","False","","137","95.86.91.187","0","24691","שבת|לה ע"א",""),new Message("24702","24700","זהו חידוש גדול לחלק בין בישול לבישול","07/11/12 17:01","כב חשון","תשע"ג","17:01","אלף בית רשי","כי הגריעותא היא רק הלכתית ולא מעשית","278","","4192","True","True","False","","143","65.93.169.176","0","24691","שבת|לה ע"א",""),new Message("24705","24702","לא לא, היא מעשית","07/11/12 17:10","כב חשון","תשע"ג","17:10","דוד כוכב","לכן לא מפסטרים יינות משובחים, שלא לקלקלם.","125","","4192","True","True","False","","128","95.86.91.187","0","24691","שבת|לה ע"א",""),new Message("24719","24705","כן רש"י מביא גם בדף יא ע:ב","07/11/12 22:40","כב חשון","תשע"ג","22:40","אלף בית רשי","שיין שמזגו בחמין אי אפשר להחזיר לגת, ועכ"פ עדיין גם אם בישול היין מקלקלו לטווח ארוך אבל ככל הנראה משביחו לטווח קצר ולכן היו עושים זאת ולא נראה לי שבישול באופן זה נקרא אין מתכוין","278","","4192","True","True","False","","170","174.91.199.231","0","24691","שבת|לה ע"א",""),new Message("24722","24719","זה ענין אחר","07/11/12 23:44","כב חשון","תשע"ג","23:44","דוד כוכב","אם יחזירו לגת, עלול להחמיץ את הכל.
אבל עצם בישול היין מקלקלו מיד - לא כאשר רק מוזגין אותו בחמין אלא כאשר מרתיחין אותו עצמו. לכן נפסל אז לניסוך, וכשר משום יין נסך.","125","","4192","True","True","False","","139","95.86.91.187","0","24691","שבת|לה ע"א",""),new Message("24882","24722","עיין בתוס' בדף מא. ד"ה מוליאר","14/11/12 04:52","כט חשון","תשע"ג","04:52","אלף בית רשי","","278","","4185","False","True","False","","179","70.53.200.21","0","24691","שבת|לה ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82598);